Ahad, 17 Oktober 2010

DUNIA MISTIK & SERAM: Kenapa gali kubur tak boleh pakai spender (seluar dalam)

kubur Pictures, Images and Photos
Rabu lepas, setelah penat lelah seharian bekerja, aku bersama rakan sekerja ku bernama Nikman (bukan nama sebenar) berborak-borak didalam kereta sambil menuju ke kedai makan. Tetiba rakan ku memulakan satu topik misteri....
Nikman: Mo, ko de sedara mara yang kerja gali kubur?Ko pernah tanya tak kenapa gali kubur tak boleh pakai spender?
Aku: De. Arwah atuk aku dulu keje gak gali kubur. Tak ramai yang sanggup nak keje gali kubur ni..Tapi tak pernah plak aku tau arwah atuk aku dulu pakai spender ke tak masa gali kubur..Kenapa? (dengan serius aku menumpukan sepenuh perhatian tentang topik seram yang dibincangkan ni)
Nikman: Takde la.. Aritu member aku de cakap, sedara dia kerja gali kubur..Memang gali kubur tak bole pakai spender.....Ko tau tak kenapa?
Aku: Ntah la..tak sempat plak aku nak tanye atuk aku samaada dia pakai spender ke tak gali kubur..Tapi gali kubur ni mmg agak seram & misteri..macam2 perkara yang diorg jumpa masa gali kubur..Arwah atuk aku pun slalu cerita macam2 tentang gali kubur..Tapi tak pernah plak dia cerita yang gali kubur tak boleh pakai spender..
underwear odor Pictures, Images and Photos
Tetibe muka si Nikman berubah dan berkata,
Nikman: Memang la gali kubur tak bole pakai spender.. Kalau pakai spender bila nak siap gali lubang kubur tu...mestilah pakai cangkul...hahahahahaha...(berkata Nikman sambil gelak besar dan menunjukkana gaya menggali kubur menggunakan spender lebih kurang cam gambar bawah ni..).
underwear Pictures, Images and Photos
Aku trus terdiam dan dalam hati aku berkata, "Kuang asam ko Nikman. Aku punya serius ko buat lawak plak. Takpe-takpe..Tunggu pembalasanku.."
Tapi aku mmg tergelak ngan lawak ko ni Nikman..
*Gambar dari photobucket.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...